SMS balsavimas ir apklausos yra skirtos grįžtamąjam informacijos srautui iš tikslinės žmonių auditorijos. Dažnam marketingo specialistui neužtenka žinoti vyraujančias rinkos tendencijas, o tiksli esamų ir potencialių klientų analizė leidžia ne tik pilnai ir tiksliai patenkinti klientų poreikius, bet ir gauti informaciją apie jų lūkesčius. Balsavimas SMS žinutėmis taip pat yra naudojamas renginių, koncertų metu renkant populiariausią atlikėją, muzikos grupę.
Apklausų ir balsavimo SMS proceso eiga:
- Užsakovas į mūsų sistemą perduoda SMS žinutes su balsavimo ar apklausos klausimu. Rekomenduojama, kad atsakymai būtų paprasti ir trumpi, pvz „T“ (jeigu Taip) ir „N“ (jeigu Ne).
- Atsakymai iš SMS žinučių gavėjų užsakovui gali būti pateikiami tiek automatizuotu būdu (pvz. naudojant Web Service metodus), tiek ir elektroniniu paštu siunčiant susistemintą informaciją.